Baka baka liten kaka

NU ska saffranskakan bakas! Äntligen!

Tror denna jul kan benämnas med julen som knäcken aldrig blev gjorda!
Eller så sker det i morrn..
Har skinka kvar att göra oxå..vi smartskallar=Håkan o jag
handlade skinka som skulle göras...alltså inte färdigkokt!!
DUMHUVUDEN!! Vi byter den i morgon..
Min berömda sillåda ska göras i morgon och köttbullarna..
Tvätten tvättas....Lägenheten städas...
Supporterhockey ska ses...

PHU!
Ett gäng småkakor(kanel) ska också eventuellt bakas..
Men sedan är det Jul vare sej jag är klar eller inte..
Revbensspjällen fixar jag på julaftonsförmiddagen..

Thats it!!


Kommentarer
Satu = HELLO MOMMY

ha ha -jag har saffransmuffins här!

Godnatt gumman-och fick du tag på någon klänning?
annars kan jag säga att kika på Cubus.

2007-12-22 @ 23:16:29
URL: http://satuelisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0