Drömmar

"I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förrut!
Drömde att jag fick ta bort mitt gips tidigare..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag inte ville vakna...
Men det gjorde jag och det var precis lika jävligt ont som tidigare
mornar..://
Är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ less på detta...
Igår kväll klagade jag på gipset KONSTANT!
Att Håcke inte kastade ut mej från balkongen är
ett under.Men nej! Den mannen har ett tålamod av stål.
Han satt sej snällt i soffan och masserade mina stackars
fossingar medans vi (läs han) såg på teven...
Min vana trogen så slumrade jag liiiite*S*

Han försökte också övertyga mej att jag är precis
lika sexig och fin med gips som utan...
HALLÅ!!?!? Okej att jag är blond och eventuellt lite
småblåst mellan öronen men den gick jag inte på!
Men men...han fick mej dit han ville med sitt smicker!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0