God Kväll...

Hemma till slut! Så skönt!
Var mycket fok..ja jisses!
Men jag tog det lugnt i min takt...
Vickan träffade kompisar som hon gick med så
hennes julklappar är i princip också klara..
Bara en kvar..
Annars förflöt det relativt bra...
MEN är så mör ...och har ont i ryggen ..har varit hemma
45 minuter på hela dagen...
Kan säga mina fossingar luktade mumma då stövlarna
åkte av nu då jag kom hem...fniss...

Håkan har slitit med "min" nya julgran idag..kan tänka mej ett
och annat fult ord slunkit över hans läppar idag..hehehe...
Rätt åt han..Och han som tycker gran är onödigt! Hrmpf!!!
Han var hemma och skötte marktjänsten medans jag rände runt..
SKÖNT att få gå utan en karl som suckar och pustar..

NU...inslagning på högsta nivå..sedan klä granen!!!

Puss o Kram!!!!


Kommentarer
Mizca

Ja precis, det skall jag verkligen göra .. Haha. Han kommer tycka det är onödigt men det struntar jag i .. är det jul så är det.. Han får skylla sig själv när han är så snäll .. Hihi!

2007-12-21 @ 19:29:57
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Mizca

Ja verkligen.

2007-12-21 @ 19:48:30
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Bragealisha

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-02-05 @ 08:48:08
URL: http://bragealisha.myblog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0