Jag = frågvis 5 åring...

Följande konversation utspelar sej i vårt kök igår kväll!

Håkan tittar ingående på mej med ett litet leende..

Jag: vad tittar du på? (tror direkt jag har en snorgubbe på näsan eller nåt)
Håkan: Dej..
Jag: Varför?
Håkan: Därför jag vill!
Jag: Varför?
Håkan: Därför jag tycker om att titta på dej
Jag: Varför?
Håkan: Därför jag tycker om dej!
Jag: Varför tycker du om mej?
Håkan: Därför du är så fin!
Jag: Varför är jag så fin?
Håkan: Därför att din mamma o pappa gjorde ett jäkligt bra jobb
just den gången du blev till..

 JA ni ser....jag gjorde som min son alltid gjorde då han var 5!
Varför då? Hur då? Varför är det så??

Men tack älskling..komplimangen gick fram!:))



Kommentarer
Emma

haha,vad gulligt. =) ha en bra tisdag! =)

2007-12-18 @ 05:47:58
URL: http://thabojan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0