Julaftonen över..

...eller över och över men maten är avklarad
klapparna utdelade och så..
Blev en väldigt lugn jul då min pappa nyss kommit
hem från sjukhuset. Vi firade här hemma
jag Håkan Issa(bara 4 timmar jobbar resten)
Pontus och Håkans mamma och pappa.
Mina barn är ju hos sin pappa detta år på
julaftonskvällen...SAKNAR! ♥
Ingen jul utan dom...
Vi firar med dom på annandagen istället..
Tycker ju julen är barnens dag men fick lite
julisar jag med..
Ett JÄTTEfint kort på Issa o Emil(lägger ut bild sen)
okej Issa????
En vinröd nyårsduk med tillhörande små guldstjärnor
som ska spridas ut och pryda bordet..
Två stycken tomtar av Vickan o Tobbe
En chokladask
och en jättefin julgrupp
14 stycken keramikmuggar grå och vita..
Håkan o jag bestämde i år att istället för att köpa något
åt varandra gör vi något tillsammans för pengarna istället..
Kan bli stockholm här framöver...Mys!
Så nu är alla utflugna..
Mamma o pappa var ganska trötta vilket är förståligt..
Issa jobbar o sover sedan hos Emil
Pontus har åkt till sin flickvän Evelina..
Bara jag o Håkan hela kvällen o natten ♥
Tar det lugnt nu bara..blir väll lite mera julmat
framåt kvällningen o lite tevemys...

Vad fick ni i  julklapp???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0