Leksaker till pappa

Vet ni...pappa ska få ett Memoryspel av mej i julklapp
Ja han får andra grejjer oxå men ett sådant kom jag på
igår att han ska få..
Men varför undrar ni säkert??
Jo...han har ju lite problem med minnet sedan allt hände
beroende på en propp i hjärnan samt att det blev syrebrist
då hjärtat stannade..
Då kom jag på igår på sjukhuset att Memory är ju jättebra
träning för minnet..Nämnde det till arbetsperapeuten som jobbar
med pappa nu och hon tyckte det var en lysande idé..
Så nu ska pappa få leksaker i jul:))

Nu vet jag garanterat att pappa inte läser detta före jul så
därför kan jag i lugn o ro nämna det här..

image1054


Kommentarer
Satu

rekommenderar en korsordtidning av lättaste graden också!

Kram

2007-12-20 @ 09:43:25
URL: http://satuelisa.blogg.se
Odinana

Merci for all the wonderful writings

2009-12-09 @ 12:43:32
URL: http://odinana.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0