Lugnt än så länge...

Ännu så länge har ingen mer fått magsjuka ...peppar peppar!
Men det är ju inom 72 timmar som gränsen går om man blivit
smittad har jag för mej så det är bara att hålla i hatten!

Vickan har återhämtat sej vad jag vet...sover än!
Hon hade 39 grader i går kväll men piggnade till sej efter
febernedsättande. Hon tillome åt liiiite...

OM jag nu ska drabbas av detta elände så låt mej göra det fort...till
helgen har jag inte tid att vara sjuk alls!!

Magsjuka är nog bland det värsta som finns!! Fy!
Eller vad säger ni???


Kommentarer
Linussilja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2009-10-01 @ 08:43:45
URL: http://linussilja.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0