Snart iväg...

Jobbigt det är då man känner man egentligen inte har tid!
Låter kanske tokigt att man inte ska ha tid med sina sjuka
föräldrar men har man även sjuka barn hemma och
inte mår hundra själv är det lätt att allt känns pest o pina!

Är nog mest tankarna på allt jag har att göra som får mej
att känna så...HATAR att känna stress...

Då alla andra firar jul kanske jag är intagen för överansträngning..
vad vet man ..då får jag vila iallfall..
Nä det menade jag egentligen inte men sanningen är att
jag känner jag snart går på knäna..Är bara människa jag
oxå och orkar inte mer än någon annan egentligen...men ordet Nej
ingår nästan inte i min vokabulär..Tyvärr!
Allt är som vanligt..jag kör på så alla andra ska må bra.
Bara hoppas någon tar hand om mej den dagen jag inte orkar mera..

Deppinlägg...vet...sorry!


Kommentarer
ejmis

Var rädd om dig!

2007-12-19 @ 12:35:52
URL: http://ejmis.blogg.se
anette

skönt att få vräka ur sig allt elände ibland...jag sms en vän förut och var inte heller så uppåt precis..
jag brukar skoja med min om att det skulle inte göra nåt att åka fast för nåt litet brott typ nedladdning eller nåt liknade,då kanske man åker in på hinseberg 1-2 mån och få vila upp sig...haha
ha det bra!
/Anette

2007-12-19 @ 12:55:07
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Becka

viist gör den :P

2007-12-19 @ 19:35:38
URL: http://pinkbecky.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0