Stulit!

Jag erkänner!! Av http://acmd.blogg.se

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Rakel
- Gudrun
- Felicia

Tre platser jag vill resa till:
- Kina
- Maldiverna ..igen
- Australien

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- www.blogg.se
- www.aftonbladet.se
- www.tikare.se

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- När jag känner för det
- Då jag är arg
- När Timrå gör mål och visar känslor...fånigt ..I know!

Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- Top Gun
-  Dirty Dancing
 Sa jag Top Gun??

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Håkans famn
- Köket???
- I badet..

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- Fiser
- Tänker
- Pratar för mej själv

Tre program jag skrattar åt:
- Scrubs
- c/o Segemyhr
- Skenet bedrar

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Barnmorska
- Präst
- Strippa ...ja..lite extra julpengar ju
 
Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Prata...samma då Carro:)
- Laga mat
- Organisera

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Rita...urusel..
- Hänga i knävecken i lampan
- Gå på händerna

Tre förebilder:
- Mamma
- Pappa
- pass

Tre saker jag har om tio år:
- En valk till minst runt magen
- Mer rynkor??
- Vuxna barn

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Kärlek
- Längtan
- Förlåt


Kommentarer
Thoraurora

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-10 @ 10:47:18
URL: http://thoraurora.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0