Barn ÄR roliga varelser..

En annnan rolig konversation, denna med min 11 åriga dotter
utspelade sej i telefon igår.
Den nämnda dottern var på väg neråt Ullared för att
shoppa loss med sin pappa och  hans sambo.
Dottern ringde säkert 10 gånger under resans gång
bara för att det var tråkigt att åka långt och för
att höra vad jag gjorde:)

Ssita telefonsamtalet hade vi runt halv nio
då dom hade anlänt där dom ska bo.

Victoria: Jaha, vad har ni ätit idag?
Jag: Kött o pommes
Victoria: Åh...gott!
Jag: Vad åt ni då?
Victoria: På Mc Donalds
Jag: Jamen det gillar ju du?
Victoria: ja iofs..
Victoria igen: Vad ska ni äta i morgon?
Jag: Vet inte riktigt
Victoria: Ät INGET som jag gillar mycket
Jag: Skrattar...men du får säkert nåt gott då
ni kommer äta ute varje dag?
Victoria: Ja men iaf
Victoria igen: Vad gör Tobbe?
Jag: Han sitter vid datorn
Victoria: ÅH!! Nämn inte datorn!
Jag: VA?
Victoria: Jag vill ju med sitta...
Jag: Men du är ju borta?
Victoria: jamen iaf
Victoria igen: Har någon ringt och sökt mej?
Jag: Nä.Dina kompisar vet ju du kommer hem på torsdag?
Victoria:Ja men iaf...så INGEN har sökt mej?
Jag: nä..Har du inte pratat med nån då?
Victoria: Jo..Vickan(hennes bästis med samma namn..I know:)
Trassligt ibland)
Jag: Jaha hur många gånger då då?
Victoria: Säkert 5 kanske samt att vi messat hela eftermiddagen
Jag: Jamen dåså..
Victoria: MMM..men du mamma? Vad ska ni göra i veckan?
Jag: Mja det vet jag inte. Hurså?
Victoria: Gör inget jag tycker är jättekul
Jag: Skrattar igen....Men snälla du kommer ju få
göra det du tycker är roligast.Handla kläder!
Victoria: Ja iofs..men ändå..
Jag: Det är nog ingen fara..Tobbe ska iväg och köpa ny pulka bara,
det är det enda som är inplanerat..
Victoria: Jaha ska han få en ny pulka?Liiite surt..
Jag: ja...??? Vill du ha en eller??
Victoria: NÄÄÄÄ!!!
Jag: Nämen dåså:))

Till slut lättade Damen på humöret då hon fick syn på Gekås köpcentra
genom fönstret och insåg hur stort det var OCH hur mycket hon skulla kunna
handla...
hahaha....Dom är roliga ibland...




Kommentarer
Anonym

här har du mitt lilla intro.
http://sjukdom.blogg.se/1195434805_intrudoktion.html
tack för att du tar din tid att läsa.

2007-11-20 @ 06:18:40
URL: http://sjukdom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0