Fin låt..

Dom som känner mej väl(mina vänner m.a.o)
VET att texter har stor betydelse för mej..

Detta är en sådan låt..en sådan jag kan höra om o om igen utan att tröttna..


Skymningen föll
Kvar står bara du och jag
Lyssna på mig
Och glöm allt det dom andra sa
Dom hade fel
Låt det aldrig få ta slut
Det som händer här och nu
Det vi ger till varann
Denna natten har ett svar
Om du bara stannar kvar


LÅNGT INNAN SISTA TÅGET GÅR
SÅ KAN VI ÄLSKA EN GÅNG TILL
VI GÖR NÅNTING MAN INTE FÅR
NU KAN VI FÅ ALLT DET VI VILL
OM DU TROR PÅ MITT ORD
NÄR JAG HÅLLER OM DIG
SKA JAG BE DIG ATT STANNA HOS MIG
FÖRBJUDEN KÄRLEK

Se på mig nu
Känner du på samma sätt
Kan du förstå
Att vi båda gjorde rätt
Säg att du vet
Innan stormen viner fram
Ska vi närma oss varann
Bara blunda för allt
Går du samma väg du kom
Finns det tid att vända om

LÅNGT INNAN SISTA TÅGET GÅR
SÅ KAN VI ÄLSKA EN GÅNG TILL
VI GÖR NÅNTING MAN INTE FÅR
NU KAN VI FÅ ALLT DET VI VILL
OM DU TROR PÅ MITT ORD
NÄR JAG HÅLLER OM DIG
SKA JAG BE DIG ATT STANNA HOS MIG
FÖRBJUDEN KÄRLEK


Genom dimman såg jag klart
I mitt hjärta fanns det bara du och jag
Jag kan gå igenom eld
Trotsa gränser och förbud
För att få det som jag drömt om
Känna värmen från din hud


BARA TRO PÅ MITT ORD
NÄR JAG HÅLLER OM DIG
NÄR JAG BER DIG ATT STANNA HOS MIG
LÅNGT INNAN SISTA TÅGET GÅR
SÅ KAN VI ÄLSKA EN GÅNG TILL
VI GÖR ALLT DET MAN INTE FÅR
NU KAN VI FÅ ALLT DET VI VILL
OM DU TROR PÅ MITT ORD
NÄR JAG HÅLLER OM DIG
SKA JAG BE DIG ATT STANNA HOS MIG

image779




Kommentarer
sanna

fint

2007-11-21 @ 09:28:58
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0