Frågar man så???

Nu står tårtan i ugnen och sprider väldoft i hela huset!

Ja just det då jag var inne på JC idag så gick det ju inte
alls så lugnt till väga att jag bara roffade åt mej ett par jeans och sen var
saken biff! Oh NO!
Det är liksom inte jag!

Efter jag varit till tjejen i kassan och efter mycket om och lite men övertygat
henne att jag som kund hade rätt så stegade jag fram till en ung herre
läs pojke..som jobbade där inne. Nu hör det till saken att jag igår kväll ringde
till affären och då fick prata med en Jens.Denna Jens sa  då att han var ny där
och att jag fick återkomma som idag,då han ej var säker på om jag hade
rätt till återköp..
Nåväl..jag stegar fram och säger HEJ..är det du som är Jens?
Varpå den stackarn tittar på mej med en lätt skräckslagen min
och piper fram "ja"?.Bra säger jag  då var det dej jag pratade med igår kväll..
Nu har jag fixat detta och fått ett presentkort och ska nu ha ett par nya
jeans men inte samma och vill ha hjälp om det går bra då detta med jeansköp är
som en djungel för en tant som mej...Pojkstackarn log lite snett och sa
att han naturligtvis hjälpte mej...Han visste nog inte vad han just tackat ja till..

Han började dra fram modell på modell ,märke efter märke och blekning efter blekning.
Til slut hade jag då en liten trave som jag käckt macherade in i provhytten med..

Jag provade och provade och provade..Till slut kom jag i dessa som jag
senare köpte och kliver ur för att se mej på håll i en spegel..
Han står tålmodigt och väntaroch jag speglar o speglar...och som alla tjejer(tanter)
vänder jag mej o spanar in ändalykten..jag frågar rakt ut "tycker du jag får stor rumpa i dessa"
Varpå han  naturligtvis säger Nej!!..Kommer på mej själv senare att om jag så vägt 200 kg
och HAFT ett jätteass så hade ju inte han sagt det iaf...KNÄPPIS!!!

Ja ja...jag velade och han fick hämta ytterligare ett par..för att i nästa sekund få
höra mej säga "nämen jag tar dom andra"..

Så till slut hade  jag valt och det enda som återstod för Jens var att sy upp dom
då jag är såååå liten :))
Har en känlsa av att Jens drog en suck av lättnad då han såg min feta röv lämna affären....



Kommentarer
Alexandra

haha, ja det gjorde han alldeles säkert :) å kommer prata om den jobbiga kunden vid middagsbordet ;)

2007-11-16 @ 16:30:38
URL: http://brummagummans.blogspot.com
Carro

Bra egenskaper ! :) Och sicken tur att han var så hjälpsam :) Man blir så less när man inte får någon hjälp .. Hoppas maten smakar bra & att ni får en fortsatt trevlig fredag :)

2007-11-16 @ 16:38:05
URL: http://acmd.blogg.se
Annsingen

Alexandra: Du menar den jobbiga tanten med det stora arslet:)))

arro: ja den stackarn tordes nog inte annat då jag använde min "nulyssnardupåmammablick"...DEN är farlig den:))
Maten smakade utmärkt! Ha en jättefin kväll du oxå!

2007-11-16 @ 17:06:56
Mizca

Hihi. Han måste blivit lite paff över frågan. Även om han jobbar i en klädaffär och kanske får frågan så var han ju relativt ny så han var väl kanske ändå inte van vid det. Heh! ..

2007-11-16 @ 17:15:11
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Satu

ha ha har svarta bullar i ugnen som sprider väldoft här..

2007-11-16 @ 17:15:49
URL: http://satuelisa.blogg.se
Sammona

Interesting site. Worth the visit!

2009-06-02 @ 09:20:14
URL: http://sammona.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0