Idol igår..

Idol igår ja!

Mattias ser jag lika gärna åker ur!.Tycker bara han är en i mängden av alla pojkbandssångare
som finns.Ger mej ingenting,inte ens en liten resning på håren på stortån..

Christoffer...Hm...har lite svårt att ta honom till mej också men tycker han gjorde ett hyfsat
framträdande igår..Sjöng ju till mamma! Bara det!;))

Danneboy!! Yääääääääää! Han levererar ALLTID,till och med denna låt gjorde han faktiskt
till en BRA låt!! Han vill jag se som vinnare då detta är klart!

Andrea...Mja..Fattar inte riktigt hysterin kring henne,Okej hon är rolig och kvick och sjunger
hyfsat.Mer tycker jag inte att det är faktiskt!

Sam..Jamen ÄNTLIGEN som Fylking skulle sagt!

Marie...Sjunger som en Gudinna...Blir den som slåss med Danne i Globen! Garanterat!

Andreas...hängde löst igår..hm..Har en röst som jag älskar men okej igår gjorde han inte
sitt bästa framträdande...och så stel! Släpp lös!

Yepp! Thats my side of the story!

OCH DIN?

RÄTTELSE:Menar naturligtvis Amanda..Andrea who the fuck is that??? :)




Kommentarer
Satu

rise and shine.. hiihii

du går upp tidigare än mig och jag har småbarn hehe
alltid lika kul att hitta dina kommentarer när man slår på datan ....

;P

2007-11-03 @ 08:45:23
URL: http://satuelisa.blogg.se
Anonym

andrea ? amanda ?

2007-11-03 @ 14:31:04
Annsingen

Menar naturligtvis Amanda:)

2007-11-03 @ 15:05:06
Hm, Marie igen...

Förresten: Kul blogg du har!!!
När det gäller Idol håller jag med dig till nästan 100 %. Danne är klart bäst men Marie kan konkurera med honom helt klart. Däremot tar jag till mig Kristoffer som en mor, han sjunger mig rakt in i hjärtat varje gång. Fast det kanske inte håller varken internationellt eller ens nationellt...

2007-11-03 @ 21:25:46
URL: http://leyaridgeback.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0