Idol..

Jaha nu har dom sjungit varsin låt..
Marie klart bäst!!
Är jg dum eller...??
Amandas framträdande..låten för det första...NÄÄÄ
och vissa partier i låten hördes hon ju inte??
Visst tjejen är bra men den låten ???
Näe...tyckte inte om det...

Nu blir det säkert ramaskri..men jag tycker så..

Uppdatering!!

Nu har Marie också fått sjunga en sådan där knepig låt..Maneater
tycker inte alls det var bra men okej...det var ju en utmaning det
skulle vara och det var det ju verkligen..
Andreas..hm..ja han har en bra pipa men såååå stel!
Ändå gjorde han ju några moves till denna låt men ..näää
Nu är det bara Amanda kvar med sin sista sedan är det bara att
vänta..
Som det blev förra veckan förvånar det mej inte om det
blir alles tokigt denna. Dvs attt den bästa åker ut..Marie!
Blir det så LOVAR jag att bojkotta programmet nästa år.
Definitivt..
Nej låt oss se Girlpower i finalen..Ut med Andreas..

image872


Kommentarer
Satu ^-^

blä för IDOL men puss för dej!

natti gumman *ler*

2007-11-30 @ 21:25:47
URL: http://satuelisa.blogg.se
nicolina

har gjort min personliga utvärdering av deras framträdanden i min blogg! kolla gärna om du vill :)

2007-11-30 @ 21:48:35
URL: http://nicolinae.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0