Och så jag och mina texter..

Ja jag vet!!
men texter säger så mycket om man lyssnar till dom...riktigt!!
Jag är en textnörd! Erkänner!
Låten är Andetag och artisten Patrik Isaksson


Du är allt jag saknat
Fast tårarna som föll förut
har torkat ut
Så lev för mina tankar
Om hur vi kunnat ha det men
Kanske drömmer än
Tänk om du kom tillbaks
Och visa mig, gav mig svar

Jag kan ej minnas din röst
Dina ord du sa
Dina andetag
blickar ut i intet
Har glömt bort hur du log
när du såg på mig
Sa jag älskar dig
Söker trösten inom mig

All tid som har förflut
Dagar blev till år min vän
Vad hände sen
Vi ser å vi förändras
Inget blir som förut
Allt har ett slut
Men om du kom tillbaks
och visa mig gav, mig svar

kan ej minnas din röst
Dina ord du sa
Dina andetag
blickar ut i intet
Har glömt bort hur du log
när du såg på mig
Sa jag älskar dig
Söker trösten inom mig



Kommentarer
l

Det kanske är lika bra det... ;)

2007-11-25 @ 11:06:27
Annsingen

Lugnast om inte annat;))

2007-11-25 @ 11:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0