Dottern kan hon...

Ja jisses!! Dessa barn..
Jag och Håkan sitter  i köket och pratar,"pip" säger min telefon,mess nu tänker jag?
Vem kan det vara vid denna tid? Öppnar meddelandet och ser det är från Victoria??
Meh! hon ligger ju på sitt rum!! Och okej att vi bor i relativt stor lägenhet men inte SÅÅÅÅÅ stor 
I messet står bara Kom! Fniss...
Går dit naturligtvis och frågar vad det är...svaret blir: "jag orkade inte kliva upp och säga
godmorgon"...Jisses!

Det går en stund och min telefon ringer en signal(vi brukar göra så så att hon ska
ha sina pengar på kortet till annat och vi ringer upp henne)..
Naturligtvis ringer jag inte upp då ungen är några meter ifrån utan går dit..
"hamstern är förkyld säger hon då"...Fniss...
Inte nog med detta..Hon kiliver upp och slår på stereon,ropar desperat:
"MAMMA..min stereo är trasig!!! Snälla mamma går dit och vrider upp volymen...
Ljuv musik strömmar ur högtalarna...dottern mumlar "jaha,jaja"

Underbara Unge!!!♥


Kommentarer
Designa din blogg

Haha.. fan va go unge..=)

2007-10-28 @ 09:05:28
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Annsingen

Jepps ..hon är go hon!!! :))

2007-10-28 @ 09:07:11
Ibrahimada

Great site, keep up the great work

2010-04-20 @ 09:08:38
URL: http://ibrahimada.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0