Gott med salami du....

Nu har jag ätit en enkel lunch..
Grovt bröd med salami och philaost..
Duger det med..
Snart kommer sonen med brutna tån hem..
Behövde ingen taxi idag....min kära bror hämtar.TACK!
Vickan har ju varit hemma hon lillgumman...
Hamstern är tokig och försöker fly ner i avloppet(IIIHHHH!)
i badkaret medans hon gör ren buren..Ja inte My  alltså
utan Vickepickan gör ren buren och My flyr:))

Ikväll är det ID på teven ,då ska jag o min änglar mysa i soffan...

Jepps!!¨
Thats it for now!
Blajsan!

image366


Kommentarer
Anonym

Tack så mycket!
Du är mer än välkommen!
Kramar

2007-10-22 @ 13:02:08
URL: http://www.qualitystefan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0