Jag skäms...

...att lägga ut denna bild!!
Men kolla röran på hatthyllan!!! IIIIIIHHHHHHH!
Detta måste bli ett projekt idag!! Absolut!!
Men med 4 barn samt pojkvänner alternativt flickvänner
till barnen samt mej och Håkan blir det så här...
TRÖTTSAMT!

Vet hur jag vill ha det ...och SKA få det..
Håkan får bygga ett skåp där med hyllor
och hängare,sedan några fina förvaringslådor alternativt korgar..
Japp så får det bli...
MEN att bo i hop med en snickare är lite som "Bagarens Barn"
ja ni vet vad jag menar va???

Hur blir det hos er i er hall??? Rörigt? Allt på plats???

image467


Kommentarer
Anna

Godmorgon! Hoppas att du får en bra start på veckan! Kram

2007-10-29 @ 08:42:59
URL: http://moranna.blogg.se
Annsingen

TACK Anna ...har haft en fantatiskt bra start redan.Känner mej full med energi:)
hja en bra vecka du oxå..eller iallfall start först och främst:))

2007-10-29 @ 08:56:29
Anna

Just nu är det jätte rörigt i våran hall! Målarna har hämtat våra skåpluckor i hallen för lackning! Så våran lilla dam passar på att riva o ha sig där inne. Men för övrigt så har det inte hunnit å bli så stökigt där ÄN.. Vi flyttade hit i September... =)

2007-10-29 @ 09:21:39
URL: http://moranna.blogg.se
Anonym

Hallu :) Ge mej tips på vad jag kan skriva om i min blogg, tack på förhand ;)

2007-10-29 @ 09:58:41
URL: http://www.brownieeyes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0