Ljuvliga dofter..

Kommer från  mitt kök nu!
Underbart gott det ska bli!
Vickan och hennes småpolare tog och gick med Abbe....TACK!
Då slapp Håkan avbryta sitt bandyspelstittande och jag har ju fullt upp med maten..

Imorgon är det som sagt Måndag och barnen har lov,funderar på att ta med
dom ut till Birsta City för lite shopping på IKEA..ljuslyktor är mitt habegär
just nu,fast jag säkert har hundra:))
Sedan kan ju Donken vara värt ett besök,kanske,eventuellt...

Jaha annars förflyter dagen ganska bra med tanke på att den kallas
SÖNDAG!
Gud vad negativ jag är mot den veckodagen...vet!
Gillar den bara inte!
Thats it!!

Nu ska jag kolla in IKEAs hemsa...alltid hittar man något!

Blajsan och God Eftermiddag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0