Och Idol ...igen...

ja det gick ungefär som jag tänkt mej och trott...förutom att Cristoffer satt någorlunda säkert...hade trott på han och Anastasia....MEN ...visst fick dom sjunga om förra året...eller är jag helt borta???
Jäjä....Må bästa Marie eller Andreas vinna hela skiten...

Thats my side of the sory....Tam tam tam....

Nu är det natten snart ..tror jag..men jag och älsklingen ska försöka se på Jordan  innan kuddhavet gormar på oss....Läs: Håkan ser ...Jag säger "klia mej under fötterna" Håkan säger...."ska du sova nu?" ...Jag säger ..Näääääääää...*snark* ..jag sover....End of Story!

nattinatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0