Stulit igen

http://dmisenius.blogg.se/


Smått om mig!

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Blå Crocker jeans
Vad gjorde du igår kväll? Hämtade barn från Disco samt såg på teve
Den sista personen du talat i telefonen med? Mamma
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Händerna
Vilken är din favoritdryck? Kaffe
Hårfärg? Blond
Ögonfärg? Blå
Syskon & deras ålder: Eva 57,janne 54,Pia 48,Kennas 46
Favoritmånad? Juli
Senaste filmen du såg? Delar av passagerare 57
Vad läser du för böcker? De som faller mig i smaken.
Hur ser din musmatta ut? Fyrkantig med text Dell.com
Vad ska du göra imorgon? No idea

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Jag och Håkan
Du hånglade med: Håkan
Skällde på dig: Camilla

Vilken svordom använder du mest? Fan
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Beror på summan
Använder du huvtröjor? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Jepp
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska.franska
När grät du senast? Förrgår
Har du några tatueringar eller piercingar? .
Vilken är din favoritfrukt? Mandarin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nepp
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? NO WAY!!!
Sover du på mage, sida eller rygg? Mest på sidan men ibland också rygg 
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Nej, brukar finnas en bra anledning
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? David om mamma fått bestämma
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? Beror på vilket håll jag sträcker ut den åt
Vad ska du göra ikväll? Umgås med familjen
Tycker du om att dansa? Självklart
Vad ser du fram emot? Framtiden med mina barn,bonusbarn och Håkan
Frisyren, hur ser den ut? Naturligt lockigt
Vad åt du senast? Godis
Gillar du att laga mat? Absolut
Vad heter du i andranamn? Viktoria
Vad är sexigt? Fina händer
Vad heter dina husdjur? Abbe (hunden) My (Hamstern)
Sommarplaner? Sol & bad, mång utflykter
Sparare eller slösare? Båda
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, herregud! varför skulle det inte vara det undrar ju jag då..
Bio eller promenad? Promenad
Jag har varit utomlands: Yes
Jag har varit full: Yes
Jag har mobil: Ja
Jag är allergisk mot: Spenat
Jag har tagit studenten: Jajamensan
Jag har svimmat: Ja
Jag röker/har rökt: Tyvärr
Jag älskar någon: Såklart jag gör,hela min famlij
Jag har rapat högt offentligt: Har hänt men sällan
Jag kan bita mig själv i tårna: jahadå


Kommentarer
Lenitha

en punkt på tauteringar/piercingar? Har vi hemlisar måntro? ;)

2007-10-27 @ 13:42:33
URL: http://guldiwa.blogg.se
Annsingen

Lenitha: Thats for me to know...;))

2007-10-27 @ 14:26:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Lenitha

Det verkar som att jag inte längre vill veta :P

2007-10-28 @ 10:46:59
URL: http://guldiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0