Hej Hopp!

Jaha...Vad har hänt sedan sist?!..Jo min son har fyllt 9  år*hurra hurra*Och H:s son (ja min liiite oxå har fyllt 17) Vi firade dom på lördagen..hela tjocka släkten...:) Ja ha vad har mer hänt jo älgjakten har startat och min smabo är "involverad"..Ingen älg ännu men det är ett tag kvar
image9

Jaha...annars har veckan förflutit lugnt o stillsamt...
En bok jag läst är Såld...underbart skriven bok ..Tragisk,ruggig...LÄS DEN!
image10
Är tisdag idag vad jag vet !? Jo...det är det..Ikväll är det Idolpremiär i 4:an..trevlans!!
i morgon är det hockey..Laget i mitt hjärta är Timrå Ik..
image11
Är en trevlig sport tycker jag och någonting av gemensamt intresse för min sambo och mej:)
Annars ser veckan relativt lugn ut (skönt)...


Kommentarer
Svenfilippa

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-10 @ 09:39:56
URL: http://svenfilippa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0