Barnafödande

Är fortfarande lite inne på barnafödande efter programmet igår!
Jäklars vad elak jag var på barnens pappa vid Vickans förlossning!
Kors!
Var ju en låååååååång historia det som var smärtsam som attan!
ALLA tjatade jag skulle äta så jag orkade..
Men jag var ju absolut inte hungrig..
Till slut sa jag till B att Okej halstabletter vill ja ha..
Sagt och gjort han köpte det och kom tillbaka..
Med halstabeletter med CITRONSMAK..HATAR citronsmak
på halstabletter! Och han visste det!
Jag Lovar! Dom letar säkert citronhalstabletter fortfarande
inne på det förlossningsrummet! Asken flög över rummet!

Efter en stund (evighet) sa dom att jag kunde få duscha!
Aha! Såg min chans! In i duschen,skulle prompt in ensam.
Låste dörren och satt sedan med varmt vatten och NJÖT!
Till slut var friden störd.Dom knackade på och undrade hur det var..
Ja va fan tror ni...
Då jag vägrade öppna hotade dom med att låsa upp..
Suck! Det var den lugna stunden!
Hur som..Ungen skulle ju ut och ut började hon komma...
Saxen åkte fram då dom ansåg dom måste klippa upp lite..
Vad händer? Jo då håller B på att svimma!
Jag fräste nåt med att skärp dej för fasen och är med nu annars
missar du din förstfödda..
Ja ni hör! Romantiken sprudlade på vår sal!

Till slut infann sej lugnet och hon var ute! Världens vackraste lilla varelse!
jag blev återigen den ljuva varelse som alltid är len i truten! (host)

Men häftigt var det! Otroligt!



Kommentarer
IZZAH

tack desmamma ! :)

2008-04-10 @ 11:58:59
URL: http://izzah.blogg.se
mie

Hahaha..kul=) Ja inte är man speciellt trevlig alla gånger under värkarna, vrålar o har sig till vem som...

2008-04-10 @ 12:30:20
URL: http://www.mies.blogg.se
Tonylotta

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-15 @ 12:08:43
URL: http://tonylotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0