Det här med kärlek

"Har varit kär så många gånger men den har aldrig gått i lås"
Den som är Ugglafan vet att det är ur en av hans låtar dom raderna kommer..

Och så har det varit för mej med...
Men nu känns det som ja hittat hem!
Som om Håkan på något vis är "slutstationen".

Visst vi har våra "downs" ja jisses ja!
MEN vi hittar alltid till ytan igen på något vis!
Sedan tror jag att har man levt i ett långt förhållande där barn är inblandade
och man skiljer sej så blir man mer rädd om kärleken då man träffar
en ny.Man tar kanske vara på tiden man har ensam på ett bättre sätt.
För så är det ju! Har man några barn var och det ska bli en familj av det så har man inte mycket
ensamtid...

Man får stjäla stunderna ibland!
Allt behöver inte vara perfekt!
Sedan får man inte glömma att röra vid varandra!
Menar inte tafs just utan RÖRA...En lätt smekning på armen,
att man kanske då man sitter i soffan och ser på teven håller
varandra i handen som man gjorde då man var tonåring.
Att man kommer ihåg att säga till varandra att man är fin!
Vi har som regel att alltid lägga oss samtidigt på kvällen oavsett om vi är trötta eller inte.
Bara för att få den stunden ,ligga nära och småprata innan vi somnar.
Den är helig för oss!

Det bästa jag vet är då Håkan tittar på mej och jag frågar vad det är..
Och svaret jag får blir "nej jag bara tittar på dej för jag tycker om att göra det"

Kärleken är som en blomma! Får den inte vatten och näring så dör den!

Kom ihåg det och ge din partner en komplimang eller en extra puss ikväll!
Man ska ta vara på varandra och aldrig ta varandra för given!

image1824


Kommentarer
Rödebäcks Bygg Blogg

Tusen tack..

2008-04-16 @ 11:20:34
URL: http://www.rodebacksbygg.blogg.se
Gabbi

Amen...hur söta e inte ni då?! Men du har rätt man får inte glömma bort "vi"...fast det gör man ju...de blir en himla vana. går på slentrian tycker jag..
Men jag ska ta med mig dina ord..så kanske får han en puss ikväll, darlingen min..

2008-04-16 @ 11:52:55
Plogflickan

Man måste göra livet innehålls rikt!

2008-04-16 @ 12:01:30
URL: http://plogflickan.blogg.se/
bella

Jaha vad roligt :) Det är underbart med bröllop och det blir säkert ännu bättre när man gifter sig själv :)

2008-04-16 @ 12:15:33
URL: http://blingis.blogg.se
Grannen under

Jo nog ger vi varandra mer komlimanger nu när vi ses så sällan. Jag ska nog ge en extra komplimang i kväll när Krille ringer, men det kan bli lite svårt med en extra puss =)

2008-04-16 @ 13:13:17
mie

Men oj...hur rörd blev jag inte av detta, tom. att en tår letade sig ut=(. Ni verkar så rara mot varann=).
Ska ha dina ord i minne och ge maken en puss på kinden=). Kram på dig=)

2008-04-16 @ 13:19:31
URL: http://www.mies.blogg.se
Miodiolive

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-10-12 @ 07:19:12
URL: http://www.miodiolive.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0