Gäsp!

Tog och slöt mina ljusblå en liiiiiten stund jag!
Helt ofrivilligt..var som att bli våldtagen av sömnen!
Men nu är jag piggelina igen!

Håkan ser på hockey!
Fatta nu vad jag säger!
Måndag finalspel,Tisdag kvalhockey,onsdag finalspel
torsdag kvalhockey fredag finalspel..
MEH!
Snacka om tålmodig sambo han har!
Ja jag är nog bäst!
MEN..klockan 20.00 ikväll byts det kanal!
Jajjamen! Då är det dax att visa vem som är man i mitt hus!
Då byter kontollen innehavare!Och han återgår till att vara den

vars namn står på brevlådan och inget mera!
Var så lugn!

Nån  måtta får det vara!



Kommentarer
annica

äsch...nu är ju hockeyn som viktigast att se ju=)

2008-04-11 @ 19:39:41
URL: http://annica123.blogg.se
Computer Games

Interesting site. Worth the visit!

2010-01-11 @ 10:10:29
URL: http://computer-games.tk01.info


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0