Nämen nu så!

Nu kan det få vara nästa torsdag och vi har kommit till Stockholm!
Håkan är placerad på en bänk på Drottninggatan och jag kilar
som en skållad råtta in o ut i affärer..
Sedan kan det få bli torsdag eftermiddag och shoppingen
den dagen är slut! Då avslutas rundan med en öl gärna Tjeckisk
på en uteservering...Om det regnar??? nja ....gör det det så
kan jag till och med tänka mej att sitta inne då...öl är gott där med!

Väl hemkommen till hotellet kommer påsar att packas upp ,kläder provas (igen)
och mina små fötter få vila en stund...Håkans stora fötter lär
vid detta laget ha hittat till sängen för en liten sen siesta!

Där efter kommer duschningen in i bilden...naturligtvis tillsammans
som sej bör på hotell!
Sedan är det Barnförbjudet ...

Dax att skutta ner i en ny ensemble och kränga ner 36:orna
i ett par skor!
Ut på stan vi beger oss och äter god mat och tindrar med ögonen
över stearinljusets sken!

Kvällen kommer att avslutas med att jag MÅSTE in på en Seven eleven
och köpa godis...

Hotellbaren får sej säkert ett besök där en nattfösare står på schemat!
Upp och kasta av sej kläderna och göra som djuren i skogen..

SEDAN...äter jag sevenelevengodiset!



























Kommentarer
Titti

Skulle också kunna tänka mig en liten minisemester nu....
Gärna 30 grader varmt, en barnpool och en bra bok!

2008-04-23 @ 15:55:54
Anonym

Låter underbart med STHLM,s resa!

2008-04-23 @ 17:06:03
URL: http://johannahandersson.blogg.se
baristamorsan

En hel rätt helg om du frågar mig!
Ha det så jätte mysigt!
Sofie

2008-04-23 @ 20:41:01
URL: http://baristamorsan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0