Onödigt vetande



Hittade denna hos vemjagintevet!

Lovar du att vara ärlig? Kan jag väll
Du heter: Ann Viktoria Åslund
Smeknamn: Lillan
Låt just nu: Mjepp! Ingen just nu....Men alltid goodbye my lover
Om du röker: Jo
Beroende av: Kärlek, sex,mat
Favoritkaraktär(er) i bok: Silje i Isfolket av Margit Sandemo
Vem behöver du mest just nu: Tamponger..inte vem men vad!

Vad tror folk om dig:
Att jag är jag hoppas jag
Stämmer det: Absolut!
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: Inget...behöver inte impa...
Hur imponerar man på dig: Vara sej själv

Brukar du skratta för dig själv? Jahadå
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Älskar dej ...glöm aldrig det!
Vilken är din favoritmålning? Allt barnen tecknar
Vart bor du: Timrå!
Trivs du där: Absolut!
Festar du mycket: Nje....nån gång
Vad har du för mobiloperatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Spenat

Nästa mål i ditt liv: Att fylla 40
Hur svarar du i mobilen: Ann ....är det barnen svarar jag ja hej det är mamma
Vem ringde du senast: Min Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Som sagt med mamma....vad sa hon INTE
Antal sömntimmar i natt: 6
Sov du ensam: Nepp både man och hund...
Tycker du om din pappa: Klart jag gör!

Brukar du komma i tid: Alltid!
När mår du bra: När jag har mina nära omkring mej
När blev du fotad senast: Idag
Vanligaste färg på dina kläder: HAHAHAHAHA ....rosa
Vad tycker du om fötter: Jag gillar fötter
Är du smart: Jao!
Är du aktiv i skolan: Hahah! nä
Vem/vilka saknar du just nu: Mina barn!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du gå och lägga dig: När jag är trött
Är du blyg: Njet!
Sysslar du med någon idrott: Nej.Inte nu....
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Har du spytt offentligt: Jadå
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex med en tjej för att känna hur det känns
Använder du stjärnor eller kajal: Nepp
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : Min familj!
Är du bortskämd: Ja med kärlek!


Kommentarer
Annica

Aha! Tack! *L*

2008-04-12 @ 15:09:00
URL: http://anja72.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0