Tröttsamt!

jaha!
Maten ska påbörjas..
Det har pyst i ölburk till höger och till vänster..
Alltså ute på terassen...höger solstol vänster solstol..
Det betyder att köra bil går ju inte..

Vad händer då?
JO!
Vitlök!?
Fan!
Har ingen vitlök!
SUCK!
Apostlahästarna och jag jobbade ner på Lidl...
Kö! KÖ! Kö! Skrek bilarna utanför..
Jag glider in...tar mina vitlökar och går mot kassan!
DÅ!
En uppenbarelse...ja precis som i reklamen..en NY kassa öppnar!
Ett gäng tanter  blir lite illa åtgången MEN jag kommer först!
jiiiiiiihaaaaaaaaa!

Nu laga mat:))


Kommentarer
Mia

haha det hade jag velat se :-)

Ha en fin kväll!

2008-08-22 @ 17:46:08
URL: http://studentmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0