God kväll!

Jaha!
Alla hittills inköpta klappar är inslagna..
Skönt!
I morgon ska här städas och tvättas!
Samt bakas tror jag!

Jag åt ju Nutella,blev trött,hittade en karl isoffan
som jag lade mej på och somnade som ett barn!¨
Japps! Så blev det....Stackars sambon hade domnat bort totalt
i ena sidan där jag låg men hade inte hjärta att väcka mej..
Det var ju snällt!

Nu lite kaffe så jag piggnar på mej och sedan duschen,Brottskod försvunnen
och sedan kuddhavet!

I morgon blir det långprommis på morgonen med Abbe...känner ett sådant sug
efter att träna men det blir på måndag då jag ska börja på min träningsdagbok också:))


Kommentarer
Jen

Hej hej, du sköter dig bra där. Kram

2008-12-20 @ 22:17:15
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0