Sömnsjukan!?

Jag tror jag fått sömnsjukan!
Har hela helgen och även i dag varit SJUKT trött...
Somnat lite här och där...till och med sittandes vid
datorn???
I dag somnade jag till på Röntgen med...
Ja jisses!

Kan det vara en reaktion på att 4 veckors
hålligång är slut?
Eller är det bara åldern!
Ja va fan! Man är ju inte tonåring längre även om
vissa påstår det:)

I morgon ska jag iväg och fixa sista julklapparna i alla fall!
Samt lite karra,frukt och dricka!
Sedan får julen komma vare sej jag är klar eller inte!


Kommentarer
Annika

Tack för svaret! Jag har varit lika trött som du. Men jag har också haft mycket att tänka på/oroa mig för samt druckit morfinhosmedicin så där har jag min anledning. Och beträffande dig är jag övertygad om att det är "hålligånget" som är över. (Samt att vi båda har passerat 40.... även om vi inte känner oss som det....)

Kram och tack igen!

2008-12-22 @ 18:13:46
URL: http://ankanb.blogg.se/
Susan

Tror att det är all hålligång och INTE pga av ålder=)



Kramar

2008-12-22 @ 19:10:28
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Titti

Äh, trött blir vi alla ibland, men det blev ju en omställning att vara på ryggis för dig. Nu ska ni njuta en lång och lat julhelg och vila ordentigt! Kram

2008-12-22 @ 20:11:51
soffie

det kommer nog efter din rehabkur du gjort ,

hoppas du känner dej piggare nu är du ledig snart så du kan vila lite?

ha en riktigt GOD JUL!!!

2008-12-22 @ 20:37:46
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0