Normal jag? Jahadå!

Jaha...så här kul har inte Håkan haft på länge!
Vi börjar på Rusta där färgen skulle lämnas tillbaka.
Jag kilar till kassan och säger jag vill lämna tillbaka då den
inte var som jag hade tänkt mej..Nena problemas!
Får tillbaka mina pengar och säger till Håkan kommer snart
ska bara ha färg till håret (då den jag använder är billigast där).

Ställer mej i kö på nytt hos samma kassörska,kommer fram och hon säger
Jaha var det den färgen du skulle ha så var ju den första ett rejält felköp...
KUL med folk som har humor..:))

Vidare det bar mot Silvan där en gråaktig färg valdes ut och vi fick en
provburk som jag nu målat med både här o där i hallen och den blir perfekt! Finally!

Sedan stod K-rauta på listan.In det bar och ut vi kom med golvet,ett
vitt/gråaktigt laminatgolv.Kommer bli kanon!

På väg ut såg vi en typ av panel som såg intressant ut så broschyr på denna
följde med hem...
Väl hemma börjar vi titta i broschyren och konstaterar att inga priser finns...
Jag ringer, säger jag!
Hittar telefonnumret på kvittot(tror jag) och ringer.
En kvinna svara glatt Välkommen till Silvan!
Hej hej säger jag och börjar förklara vad jag vill..
Kvinnan låter lite undrande och allt mer tveksam ju mer jag
pratar om denna Panel som jag sett..
Till slut säger hon :Är du säker du var hos oss och såg den?
Jahadå var där för bara en halvtimme sedan säger jag!
Mja säger hon igen det var nog inte här?
Johodå säger jag bestämt!
Varpå jag ser i ögonvrån hur Håkan skrattar så han hoppar på stolen..
Jag börjar kolla kvittot och ser Det står Silvan(där färgen inhandlades)
Nämen har jag ringt till fel affär utbrister jag!?
Ja jo det har du nog..
Är jag inte på K-rauta nu då frågar Jag?
Näe Silvan säger tjejen..måttligt road!
DÅ slår det mej...hon svarade ju "Välkommen till Silvan".
Jag avslutar vilt fnissande samtalet...
Till slut kommer jag iallafall rätt! Bra jobbat Ann!


Kommentarer
pej

Hahahahaha! Kul att du delar med dig så jag får skratta lite :)

2008-02-23 @ 13:42:05
URL: http://pbme.blogg.se
annica

haha...sån man får bjuda på att man ringer fel ibland...=)

2008-02-23 @ 13:43:33
URL: http://annica123.blogg.se
Pernilla

Hi hi, Jag ringde fel en gång och skulle köpa bilen som de hade till salu utanför. Hade kommit till Åkericentrale och han fattade absolut ingenting. Tur man är kamouflerad via telefonen.
/P

2008-02-23 @ 19:55:03
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Pelleamal

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-26 @ 11:25:44
URL: http://pelleamal.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0