Utmanad!

Utmanad av  Johanna

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?

Svällde för var dag som gick!(Gravid).Stortjöt åt delfinuppträdande på Kolmården(hormonerna spökade)

VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?

Säkert samma som i dag!

5 SNASK DU GILLAR?

Choklad,choklad,choklad,choklad,choklad!

5 SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Oj, jag kan en massa texter! Kan inte rabbla upp alla!

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?

Säkert shoppa lös oredentligt men också skänka bort!

3 DÅLIGA VANOR?

*Dricker för mycket kaffe ibland
*Röker
*Svär

5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

*Powernappa
*dricka kaffe!
*Pussas
*laga mat
*Shoppa!

5 SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA?

*Grannens kalsonger
*KNYTBLUS
*smutsiga kläder
*ORANGA kläder...
*tubsockar

4 FAVORITSAKER?

Mobilen
Dator
Min NYA spis
Hushållsassistenten


Utmanar den som vill!



Kommentarer
Mats

Godmorning. Nej, listor vill/orkar jag inte!

2008-02-16 @ 07:58:48
Gabbi

Jag har gjort den, i brist på annat..;)

2008-02-16 @ 08:34:28
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Titti

Jag stortjuter alltid åt definerna på Kolmården, gravid eller inte!

2008-02-16 @ 08:47:17
URL: http://dagarimittliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0