Ann Granskar!

Idag granskar jag min kropp!

Håret kan vi börja med:
Risigt! Risigt! Risigt! Visst kan
slänga i lite blekning så känns det lite bättre men nej!
MÅSTE ta och klippa mej! FÖRSLAG!?

Låren: Oj! Dom är inte snygga så här på vintern va??
Ingens är det ..Right???

Ansiktet: Hm..grå och blek=kan åtgärdas med solarium
Ser jag en rynka eller två?? Jo ta mej fan!

Ögonen: tja...blå är dom iallafall och beröm för dom får jag
men näääääää idag ser dom  ut som grisögon...urk!

Magen: Inte mycket att säga ...2 graviditeter och det är ett faktum!
Nu har jag iofs bara 4 BLEKA bristingar men den känns lite porös tror ja!

Händerna: Jahapp! En nagelförlängning är nog på sin plats men det tar
jag i maj innan min stundade 40 årsdag!

Fötterna då: jo...relativt söta ändå..jämnstora tår och så! Knallrosa naglar!
Jo dom duger idag!

Mina vader: SUCK o DUBBELSUCK! Har man än gång idrottat eller sportat
och byggt upp vadmuskler ja då är dom kvar! Ser ut som en kanadensisk
skogshuggare..Men dom är ju muskulösa iallafall....

Ryggen: DEN gillar jag....fick beröm av min sjukgymnast för jag har så snygga
ryggmuskler det är ju bra va? Kanske gillar den för jag inte ser den ....eh?

Rumpan: Ja men nu kom min favorit! Den gillar jag mycket..Min son sa iofs en
gång att den var stor men nja...I en 2 årings perspektiv kanske...Nä! Den är snygg!
Och där kan gärna någon som känner mej irl skriva :JA ANN den är kanonsnygg!

Mina knän:
Ojoj! Man kan tro jag skurat på knä hela mitt liv så¨eländigt fula
är dom .Men jag väljer att skylla på min sambo! Varför får ni räkna ut själva!

Brösten: Hm..ja egentligen är dom söta faktiskt.Inte stora men söta!
Och faktiskt inte hängiga...får inte en penna att fastna under och då är det lugnt
var det någon klok människa som sa en gång..Uppkäftiga sa min sambo en gång!?
Don efter person då elller?Nä men snygga vårtor har jag .jahadå!
MEN är det någon som erbjuder sej så Ja tack! Opererar gärna lite!

image1377


Kommentarer
Mats

Låter bra allt det där, men kunde du inte hittat en bild utan blomkransar...

2008-01-29 @ 13:44:28
URL: http://matspalats.blogg.se
Mats

Jodå! Men kanske inte på utseendet. Om jag ska säga något så är det: Operera inte för min skull!

2008-01-29 @ 14:22:21
Lena

JA ANN din rumpa är kanonsnygg! Kan du inte lägga ut en bild på den :)

2008-01-29 @ 14:46:34
Annsingen

Lena: TACK! Äntligen någon som kunde bekräfta det men lägga ut den? Nej du så kul ska vi inte ha!

2008-01-29 @ 14:48:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se
mie

Hahaha..tack för skrattet, jag behövde det verkligen...hahaha. Kram deppiga jag

2008-01-29 @ 16:28:09
URL: http://mies.blogg.se
Benita

Tråk att allt ska vara så utseendefixerat :C

2008-01-29 @ 18:54:55
URL: http://schoultz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0