Hälsostatus..

För er alla som oroar sej över min hälsa(ja alla ni 5)
så är läget som följer:

Natten:Usel..upp o ner upp o ner...Kallt varmt kallt varmt!

Toapapper:Åtgång runt tre rullar från i går morse..*fräääääs*

Näsan:Jo tack ....Rudolf har en konkurrent..

Halsen: Krax..ont...blää

Kroppen: Urlakad...ont...öm i varje milllimeter ..det bir många meter det

Ögonen: Som sagt ....röda  som små råttpittar..rinner..Mascara bye bye..

Min heta kropp:Jotack ...den är kanske lite svalare idag men fullt användbar till vändstekta ägg..


Kommentarer
Ulla

Godmorgon! Det var inte mycket som var bra hos dig idag. Det är pest att vara sjuk.

2008-01-15 @ 06:02:27
Annica

Låter nästan mer som en influensan än en vanlig förkylning. Hoppas du får en bra dag ändå=)

2008-01-15 @ 06:38:03
URL: http://annica123.blogg.se
Jelena

Snygg sida. Tack, ha en bra dag du med:)

2008-01-15 @ 06:58:29
pej

Gomorron!

Din hälsostatus lät ju inte alltför bra måste jag väl erkänna.

Tack för dina kommentarer. Har ringt till BVC och pratat in på telefonsvararen. Jag hoppas hon ringer upp snart. Annars har hon telefontid klockan 12 så då får jag ringa igen.

2008-01-15 @ 08:22:23
URL: http://pbme.blogg.se
Anette

Men din stackare!!
Jaaa,det där med näsan när man är förkyl är ett kapitel för sig....hemskt när man ska snyta sig för 1000 gången och pappret känns som sandpapper...

Krya på Dig!!
Kram Anette

2008-01-15 @ 08:41:39
URL: http://johantonsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0