Jävla rubriker..

Jamen då var det snart kväll då..
Här är vi proppfulla med köttfärssås o spagetti..Rap!
HåkanBråkan hade ryggskott...va ju ingen jättesurprise!
Karln stönar o pustar bara han rör sej och nej jag har inte smekt han
så jag är inte vållande till stönen!

Hockey här ikväll...Timrå tar emot Frölunda..Hejja Timrå!

Isabelle den bruna bönan som kom hem från Tahiland kommer
sedan med lite taxfreegodis..NAMMINAMMI!!!

Jahaaaaaaa...annars är det relativt lugnt...alldeles för lugnt egentligen..
Vickan hon ska på hockeyn och se den live hon ..läs titta på killar..
Tobbe ska på innebandyträning så på småfolksfronten blir
det lugnt hela kvällen..

Jamen vad ska vi prata om nu då???

FÖRSLAG mottages ..lägg dem i den gröna lådan längst ner till höger
vänster om mitten.Tack på förhand!


Kommentarer
Mats

Hade jag vetat skulle jag skrivit det själv, är helt nollställd i hjärnan känns det som...

Men du kommer säkert på nåt!

2008-01-17 @ 17:28:26
URL: http://matspalats.blogg.se
Jeppefrida

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2008-09-08 @ 13:20:31
URL: http://jeppefrida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0