Det kom ett mejl...

...från en gammal kompis...en nära vän...en underbar människa...
Måste lägga ut det för det var så bra:))

Nu går jag på semster och ska njuta av sommarens alla gosaker, sol, bad, mina barn, god mat/vin, mygg och spana in badpojkar från filten(vill ni hänga på ??ring !!!) och roliga vänner som kommer och hälsar på hoppas jag(har alltid bullar i frysen). Jag kommer att vara slö och lat fram till den 28 augusti då jag åter bli inburad och måste komma tillbaka till verkligheten.   Må så gott puss o kram ingela (ps jag jobbar v 28+29 då är frysen låst)      

Här kommer en liten påminnelse



Så här inför stundande badsäsong och man stått i provhytten med den där 
liiiiiilla bikinin med trekantsbh och smala  band i  sidorna... 
Frågan man måste ställa sig är VARFÖR provar jag ens dessa?? 

Med en kant efter strumpan och blekfeta lår...lite taskig  ansning kring

linjen och ärr efter barnafödslar...



 Men till er  alla.....

Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra  jävligheter!!!
 Låt oss  leva efter mottot: 


 Livet skall INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att

anlända  säkert i en attraktiv och välbevarad kropp.
 Utan snarare en sladdning in från sidan med chokladkakan i en hand och

 vinet i  den andra, med en  kropp som blivit ordentligt använd, för att

inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker: WOOHOO! - 

 vilken jävla åktur !

Å än en gång tänk på detta:
Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt
underliv"!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
" 


Kommentarer
mie

Hahahaha..detta ska jag verkligen ta med mig i tankarna, speciellt då jag provar kläder..hahahaha..det var riktigt bra! Kram!

2008-06-18 @ 10:47:48
URL: http://mies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0