Pang!

Jahaja nu har jag lyckats få komma till datorn jag med...
På både gott och ont detta med Vickans bloggande *S*

Men nu har dom små liven gjort milkshake och ska ringa några grabbs
så då får morsan blogga lite..
Det sa pang i mitt huvud och jag blev blixttrött...
Kanske man skulle vila lite...bara lite...ute i en solstol kanske:))
Men skulle bakat något egentligen...
Issa och Emil komme på mat idag och jag har inget bakat...
Går ju inte...
Men orkar jag då..
Hm..
Vel vel..
Äsch jag tar en cigg och fundilerar på det:))


Kommentarer
Kattis

Samma med mina två systrar. Dom är ju systrar till min halvsyster. Så vi är inte släkt ens, men helt plötsligt ville dom umgås...efter 35 år eller nåt!

2008-06-22 @ 13:06:38
URL: http://kattis11.blogg.se/
Daniel

Milkshake å en cigg gör alltid susen!

2008-06-22 @ 14:13:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0