Swish!

Jo visst blåste det.Men ändå inte svinkallt!
Och det är ju så att efter en sådan värmebölja vi haft måste lite
svalare väder komma så kroppen får återhämta sej!

Abbe tyckte livet var toppen han då han slapp gå med tungan
hängande .Svalt väder passar honom:)

Idag kommer mina små änglar igen!
Gud så skönt!
Är halv då dom är hos pappan!
OCH så skönt att det bara är några dagar kvar i skolan
så man sedan slipper dra upp dom tidigt och stressa iväg!

Träffade en granne ute jag inte sett på ett tag.
Då säger hon..."men åh så länge sedan vi sågs,funderade härom dagen hur det var med dej"
Vad glad man blir! Att det finns folk omkring en som inte ingår i ens bekantskaps-
krets men ändå bryr sej och tänker på en!
Dom människorna tänker man inte på så ofta,men dom finns där!
Min tanke med det är att det finns fler människor än man tror som
tycker om en och bryr sej på något vis..
Sexy Myspace Comments 


Kommentarer
jayne

Ja du...tänk bara på alla här på bloggen...som hade saknat dig om du inget skrev på ett tag... ;)

Ja måndag... en ny vecka. Men som dus krev..skolavslutning denna vecka... jag är ledig på onsdag. Hade tänkt gå på skolavslutning, men det fick jag inte för barnen... så jag få stanna hemma och förbereda fika i stället för dem... ;(

Ha en bra måndag nu...

2008-06-09 @ 07:36:36
URL: http://jayne.blogg.se/
whatthefuck

Godmorgon! Kul me sånna grannar, själv har ja bara grannar på sommaren, en galen finska som har ciggen i trosorna och duschar utomhus, skit rolig tant på nästan 60 och ett gäng med raggare som kommer och festar i sin sommarstuga tre fyra gånger om året....hahaha

2008-06-09 @ 07:53:15
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
whatthefuck

Hahahaha

2008-06-09 @ 08:07:54
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
A

TACK......<3

2008-06-09 @ 08:42:52
URL: http://amittilivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0