Åh Phu!

Jaha tvätten är ren ....IGEN!
Hur i helsike kan en korg bli överfull på 2 dagar!?!?
Kaka står i ugnen,köksgolvet dammsuget och avtorkat!
Håkan ivägsänd gåendes(Issa har bilen) till affären
för lite inköp.Han kommer ha en decimeter snö på kepsen då han kommer hem!

Tror jag lyckats övertala honom att vi åker i mars!
Läs:Har lagt huvudet på sned
blinkat med mina blå och tafsat närgånget samtidigt som jag viskat
vuxenlekar man kan ha på ett hotellrum utan barn!

Nu är sonen hungrig! Tack gode gudrun för ravioli på burk!

Uppdatering:Nu ringde han från affären...skulle ha 4 saker
men hur var det nu? Lätt creme fraiche eller vanlig?? Tror jag sa 10 gånger
innan han gick att det skulle vara vanlig!
Sötnos!!



Kommentarer
anna

det samma, hoppas du får en trevlig lördag :)

2008-03-08 @ 10:45:13
URL: http://annnnaaa.blogg.se
Lenitha

Godmorgon! Sovit gott? Längtar tills om två timmar ;)

2008-03-08 @ 11:19:08
URL: http://guldiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0