Ångestladdat

Jahaja...Timrå möter Modo i årets kvartsfinal också!
Det betyder mina vänner att jag  tisdag,torsdag,lördag denna
vecka kommer lida av svår ångest med vissa hjärtstopp!
Jag kommer att förvandlas från en reltivt ljuv varelse till ett
monster som skriker könsord och uttrycker hat för
örnsköldsviksbor samt sveriges domarkår!

Jag kommer att ha svettpärlor i hårfästet och början
till slutspelsskägg i armhålorna...

Påminn mej efter denna hockeysäsong att börja intressera mej
för golf i stället...Det måste vara bättre för hälsan!


Kommentarer
Mats

Du kan ju adoptera Tiger Woods... han lär va bra!
Han kan nog lära dig på ett par timmar!

2008-03-09 @ 22:58:26
URL: http://matspalats.blogg.se
Mattisgrete

I really enjoyed my visit. A great site

2008-09-05 @ 14:16:16
URL: http://mattisgrete.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0