Håkan med tålamodet..

Tjosan!
Ja vi är hemma...
Silvan,K-rauta,Bahaus...
Sedan kom det...
JC!
Var ute efter jeans och har jag fått något i huvudet så ska det ske akut!
In det bar...Håkan stod tålmodigt med min väska medans jag
körde omkring med en stackars yngling...
Hittade ett par där 29" var för litet 30" för stort..ojoj..
Ut därifrån det bar med ett litet bistert humör..
Håkan kom med förslag på förslag på andra affärer men nej..
Har jag bestämt mej så har jag...
Färden hem började....då vi nästan är hemma kläcker jag ur mej
att jeansen kanske finns i stan på JC där...
Håkan suckar liiiiiiiiiiiiiiite....wroooooom..så var vi på motorvägen
igen i södergående fil denna gång..på väg till stan!
In på JC där...nähä...icke sa nicke...slut!
MEN då ser jag en annan sort....ja men så bra!
Provar 30"..hm...liiiiiite stor i midjan..
Killen som jobbar får ringa till Birsta(där vi var först) för att kolla
om den finns där i mindre..men näpp!

Hm...bestämmer mej efter mycket om och men för att ta denna
då den inte var något mycket stor alls utan minimalt..
Nu nästa I-landsproblem...jag är kort byxan för lång..
Jag syr hellre en bra...Vill ha den upplagd..
Sorry säger killen det går inte idag för maskinen är trasig...
Meh!
Jahapp...köper byxan och iväg det bär till Birsta igen...in på JC där IGEN
och dom får lägga upp den...

Så ja...frid och fröjd..
Nu är vi hemma iallafall...jag ett par byxor rikare i rätt längd..

image1707


Kommentarer
Lina

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll :)

2008-03-22 @ 15:24:14
URL: http://raneby.blogg.se
mats

Jag bara tänkte på det där vi snackade om. Jag tror att du ska hålla hårt i Håkan - alltså det är inte det att du inte är snygg eller så men...

2008-03-22 @ 15:50:54
URL: http://matspalats.blogg.se
pej

Hahaha! Ser Håkan framför mig ;)

2008-03-23 @ 09:18:05
URL: http://pbme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0