Inget är som väntans tider

Jag väntar ju smått!
Smått i form av en ny hatthylla som ska inhandlas på IKEA....snopet va?!
Ja att det var just IKEA menar jag!
Nu har jag fått till svar förra veckan att den kommer som den här veckan..
I går fick jag svar att den kommer nästa vecka..
ÄNDÅ sitter jag och klickar in mej på IKEAS hemsa och hoppas
varje gång jag kollar lagerstatus att den ska ha kommit!
Varför är man så!?!?

Får säkert vänta längre än dom sagt också!
Men då ni! Då har jag en backup plan!


Kommentarer
mie

Vad är det du hittat på då tro?!

2008-03-05 @ 14:03:50
URL: http://www.mies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0