Jag har en dejt...

Ringde min sambo som är på väg hem från jobbet..
Konversationen löd...

Han:Ja det är Håkan.
Jag: Ja hej Ann heter jag och tänkte va med dej ikväll..
Han:Jaha ...ja du låter trevlig så det funkar nog..
Jag: Får jag sova över?
Han: Jo det kan kanske gå för sej...har du meriter..?
Jag: Absolut...jag skickar meritlistan via mess så hinner du läsa innan vi ses..
Han: Låter lovande...Då säger vi det...ses ikväll Puss
Jag. Puss..hej...

Ja så enkelt är det att få en dejt.....man ringer sambon!


Kommentarer
malin

ha en bra dag! :)

2008-03-10 @ 17:43:19
URL: http://www.malzzis.blogg.se
Lenitha

Ja det är verkligen jätteroligt att logga in och se att man har 4 nya kommentarer från okända människor som faktiskt och läst min blogg! =)

2008-03-10 @ 17:59:19
URL: http://guldiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0