Samtal med Com Hem

Jamen nu har jag ringt!
Hade arga rösten på!
Fick förklarat att det var ett stort fel som uppstått(nähä?)
och att dom klockan 20.45 fått direktiv om att då man ringde in
och sa matchen inte kunde ses så skulle
dom koppla om en på något vis så matchen kunde visas.
Jag ringde första gången 19.35 och andra gången 20.15....alltså visste dom
inte detta då.Och då jag ringde tredje gången så var klockan över 21.00 och
kundtjänst var stängd!

Som kompensation fick vi i allafall två barnkanaler(till) gratis i en månad!
Hm...jaja fick vara nöjd med detta då fast jag egentligen inte var det!
Han sa att egentligen kompenserade dom inte om det bara var en match man
missat men eftersom jag var så påstridig kände han nog att något måste göras.

Thats it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0