Tack för hjälpen Roger!

Stod i köket och bakade förrut...
Smälte margarin i micron till sockerkakan först..
Gjorde smeten klar och ställde den i ugnen..
Håkan ringde så jag gick på balkongen och tog en rök..
Kommer in börjar med smeten till den andra kakan..
Ställer margarin i micron och vrider igång..
Inget händer...
Tänker så klart...fasen nu är micron trasig..
Tills jag ser..kontakten till micron ligger urdragen och kontakten
till fritösen är istoppad istället...
Jag har INTE gjort det och ingen annan är hemma...
Är det Roger jag ska anklaga?


Kommentarer
Helena Lundqvist

Nämen,han verkar vara lite busig han...Undra om han vill ha uppmärksamhet för att han har nåt budskap eller om han bara busar omkring....Ganska mysigt tycker jag (så länge han inte blir putt)...
Ha en bra dag!

2008-03-13 @ 09:32:58
URL: http://www.helu76.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0