Dagen i kort...

Här hamras det och spikas...
Säga vad man vill om IKEA men många delar är möblerna i:))

Vi åkte hemifrån typ 9.30
Hämtade släpvagnen hos Håkans föräldrar.
Hämtade tonårssonen hos flickvännen 10.00.
Gick in genom dörrarna på Ikea 10.09
Väl där inne skickades Pontus och Håkan åt ett hålll med en lååång lista!
Jag drog åt mitt håll...
Håkan ringde 10.50....han klar...jag klar!
Hepp! Snacka om synkroniserade!:))

Ut det bar ...dom lastade släpet jag drog...till RUSTA...
Gardiner åkte med....
Tjo så var vi hemma...
Packa ur packa ur packa ur....

In med sakerna i sovrummet...
Sedan dax att tömma balkong och förråd och dra till skroten...
Mycket saker var det...huuuuu!

Klar där for vi till Håkans föräldrar med släpet och sedan skjutsades Pontus till stan.
Vi for hem...
Klockan var nu 13.59....Snabbt jobbat trots allt...

Håkan har skruvat och grejjat sedan 14.30 och gör än..
framåt går det...
Jag ...ja jag tvättar nya påslakan och förbereder för sådant jag..:))))

Men tyvärr så glömde vi köpa knoppar till skåpen...SÅ synd...då måste vi till Ikea i morgon också;)))))


Kommentarer
Lotta

Men din stackare måste du till det tråkiga varuhuset IKEA imorrn igen ;-) skämtar aprillo med dej.Jag vill också åka till Ikea och köpa massa nya saker...nämen nu låter jag avundsjuk, vilket jag också är ;-)

2008-05-30 @ 20:09:11
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Annica

Men stackars er som måste till IKEA igen... ;-)

Tisdag har jag fullt... Typiskt! Men alla andra dagar är OK.

2008-05-30 @ 20:16:36
URL: http://anja72.blogg.se/
Annica

Onsdag blir fint det. Bakar kakor då. :-)

2008-05-30 @ 20:22:18
URL: http://anja72.blogg.se/
monalisa

Vilket hästpass ni gjorde på IKEA men den långa listan och snabba var ni.....



Gott med så aktiva människor, och du kan verkligen få ner det med en massa humor när du skriver.



Fin balkongen blev lite mys pys där....och så lite mera mys pys när du bäddat med dina nya påslakan L



kram

2008-05-30 @ 20:42:05
URL: http://melodislinga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0