Måndag!

Måndag igen!
Sovit som en kratta....
Är ju en lättväckt person!
Att då sova i ett vardagsrum med parkettgolv
då man har en hund som kilar runt runt och känner sej vilsen
då hans favoritrum(sovrummet) är barrikerat
DET är inte lätt..
I natt får han strumpor tro jag..
Idag ska jag till frissan och på Silvan och inhandla lite saker
till renoveringen!
Håkan körde för fullt igår och allt spacklades!
Själv satt jag och var vacker då min rygg var lite bökig igår..
Känns bättre idag..
Då jag kommer hem ska jag slipa lite tror jag!
Kul det kommit igång nu:))


Kommentarer
ejmis

God morgon!

Önskar dig en bra måndag =)

2008-05-26 @ 05:39:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Kattis

Godmorgon, tjejen!

Ja du, det finns ett iiv utanför bloggen. OCh det är ju bra. :-)

Så gör allt roligt du ska och du kommer hit när du kommer. Som sagt, du ska inte be om ursäkt för att du gör nåt annat. OCh det kan vi ju utveckla hur mycket som helst.

Bamsekramar

2008-05-26 @ 06:13:52
URL: http://kattis11.blogg.se/
Titti

Vad chockad jag blev när jag läste måndag. Tur att jag har dig som håller reda på åt mig, det blir så konstiga veckor när man har en gubbe som jobbar skift/ jobbar jämt! Men vad bra, då har jag hela veckan kvar och D bara 7 arbetsdagar tills han är ledig 1 heeeeeel dag.

Hoppas vi får se nya frisyren sen!

Ha en bra dag.

2008-05-26 @ 06:58:04
Goranmai

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-04-30 @ 10:36:45
URL: http://goranmai.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0