Mysdag!

I dag har vi verkligen haft en mysdag trots att den bestått
av att plocka ur sovrummet...Det gjordes under mycket fniss
och munterheter:))

Vi har verkligen rått om varandra!
Gått ut på långprommis!
Sett motorcykelkortegen!
Gått och handlat för ovanlighetens skull!
Ätit gott...
OCH firat våran Abbe som fyller nio år idag! Såklart fick han tårta..
Och jag tog också en liiiten bit dagen till ära:))
Och efter maten faktiskt myst lite...;))
Barnen bara försvann och då är man inte sen att nappa:))

Nu ska vi bara se på teve fast jag vet inte vad...ta det lugnt och slappa!

I morgon är en hektisk dag..
Ut på en långprommis på morgonen..
Gratulera lilla Emilraringen!
Upp till mamma på morsdagsfika!
Till Håkans mamma på mordagsmiddag!
OCH börja spackla i sovrummet...
Fullt upp!


Kommentarer
mie

Men ojoj vad duktiga ni är=). Åh jag önskar jag kunde få fixa vårat sovrum oxå, blir väl så småningom, men jag vill NU! Ha en skön kväll=)

2008-05-24 @ 19:01:16
URL: http://mies.blogg.se/
Titti

Tack bra tror jag, den puttrar nu och doftar ljuvligt. Ätande sker om ca 20 minuter, om dom behagar komma i tid! (Har provsmakat och det var lika gott som det doftar!) Ha en myskväll!

2008-05-24 @ 19:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0