Nu kommer det

...ett lite iiriterat inlägg!

Har funderat på en sak jag fick veta igår..
Min första tanke var skit i det men jag kan
inte släppa det..
Av hänsyn till personen som berättade för mej tänker
jag inte gå in på exakt vad det gäller..

MEN.....Om man är min "vän" så vet man att jag inte
mår så bra ibland och mår jag inte bra så avskärmar jag mej!
Stänger ute allt och alla...
Detta gör jag utan att vilja någon illa eller vara jävlig..
Det vet mina vänner ....trodde jag..

Så var tydligen inte fallet ..
Men då vet ju även jag att den personen var ingen vän...
As simple as that!


Kommentarer
Mimmi

Fick en länk till det här bandet, de ger bort sin musik gratis via deras hemsida, och förklarar varför i en text på sidan. Väldigt bra idé, väldigt bra musik. Bara att tanka hem.

www.magnacartacartel.com

skicka vidare till någon som gillar musik.

Jag upplever detta som en utmärkt idé för nya tidens marknadsföring, och ser fan ingen anledning till att köpa skivor för att hålla kvar i det gamla.

Och dessutom den här harangen -

?För dig som tycker livet är sämre än igår, men bättre än imorgon?

Sommar och musik.

Love // Mimmi

2008-05-13 @ 17:11:58
Tilisha

Känner igen det där...verkligen inte kul!
Hoppas det blir bra igen...

2008-05-13 @ 17:12:29
URL: http://www.tilisha.blogg.se
Marica Rödebäck

Aha, vasd bra.. fick ni mkt för er bil då?

Det där är inget roligt... det känner jag igen.

2008-05-13 @ 17:15:14
Anonym

jag är likadan :P

2008-05-13 @ 17:20:08
URL: http://joceelyn.blogg.se
vivan

Ja det är konstigt med en del "sk vänner".får de inte vara i blickpunkten så är det fel på andra..känner igen det..men jag blir så besviken..och ibland kränkt..av deras kommentarer.." till andra personer om mig" fy ..kramiz..håller på du....

2008-05-13 @ 17:38:54
URL: http://vwellermo.blogg.se
Cim

Känner igen det där, och såna "vänner" eller vad f*n det är , kan man verkligen vara utan!!!!!!!!!!
Massa kramar från en VÄN!!!!!

2008-05-13 @ 17:49:41
URL: http://nygiftafrun.blogg.se
Titti

Jamen sånna "vänner" klarar man sig bra utan! Ta ingen skit!

2008-05-13 @ 18:26:30
Frank

Vänner är överskattat.

2008-05-13 @ 20:00:10
URL: http://jete.blogg.se
Bim H-D

Hm, känner igen det där - mindre kul. Och mindre kul sätt att upptäcka vilka ens vänner är eller inte. :(
Trist men sant - dock har jag gallrat bland mina vänner(?). Ja, det blev inte speciellt många kvar om man säger så :P
Energitjuvar har även rensats bort... Är man ibland risig så orkar man helt enkelt inte med folk som bara suger ur den lilla energi man har... Man, har nog med att klara dagen - som idag. Sitter dessutom på jobb och har ett jobb där man får mycket, ja... Hm, gissa om telefonen får ringa sig röd om den vill när jag kommer hem ikväll? blääää...
Må så grankott... kramis...

2008-05-14 @ 09:24:55
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0