Pyjamasparty

Ikväll blir det pyjamasparty i vårt vardagsrum:))
Jag i mitt nya rosa nattlinne såklart!

Myys!

Mycket fuskande har det blivit idag..
Men snälla Annica hade gjort en Gi-kaka...titta in till
henne och beskåda mästerverket:))
Hos mamma tog jag  en smal jordgubbstårtsbit.
Hos HÅkans mamma var det fläskfilégratäng med potatisgratäng..
Gott...Åt mest kött och grönsaker  i och för sej..men liiite potatis slank ner..
Efter det var det pinocchiotårta som jag är barnsligt förtjust i..
Jaja nya tag i morgon!


Kommentarer
Helena

Svarar: Tack detsamma vännen;)

2008-05-25 @ 20:41:37
URL: http://helu76.blogg.se/
Bim H-D

ja, men VISSA dagar MÅSTE man få unna sig lite... Tom Paulun säger ju det - men sedan får man då leva ok i någon dag fullt ut... asket kan man ju inte vara jämt ;)

Må så grankott... undrar när det kommer nya tapeter i sovrummet här, suck... mesta med möblerna har vi ju fått dit... gardinstänger och nya gardiner och tapeter... några hyllor till, klart... 2010? ;)

2008-05-25 @ 21:57:58
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Nilla

Du och din rosa färg ha ha ...jag ska skaffa en skitfrän skjorta den är svart med rosa döskallar..kan bli snyggt...

Ja man blir ju nervig men det är ju bra att de kollar så man vet..kram kram

2008-05-25 @ 22:07:24
URL: http://fnilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0